mandag 21. september 2009

My dirty little secret

Ingen vet det, men DU er grunnen til at jeg gleder meg til skolen. Jeg gleder meg til å se deg hver dag, der du sitter på den faste plassen din. Jeg sitter bak deg, slik at jeg kan se på deg når jeg vil. Hele meg fylles med varme når du ser på meg, de dype øynene dine borer seg inn i meg.

Det føles som om du ser MEG, hva jeg tenker, føler, håper og tror. Hadde du kunnet sett hvor mye jeg lengter etter deg hadde du vel aldri snakket til meg igjen, eller kanskje hadde du? Du alene er grunnen til at jeg ikke kan konsentrere meg på skolen, jeg er så utrolig betatt av deg og tar meg selv i å skrible navnet ditt i kladdebøkene.

Du er min lille hemmelighet, ingen vet at jeg innerst inne har elsket deg siden første gang jeg så deg. At hele meg er fylt av lengsel, at jeg lever for de små øyeblikkene øynene våre møtes. Ingen vet at jeg blir mo i knærne hver gang du smiler. Ingen skal noengang få vite. Du er min lille hemmelighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar